Monday, March 9, 2009

Reunion 2009 SuCasa KL

Alhamdulillah.

Program SuCasa 2009 XUTM berlangsung meriah dengan kehadiran yang paling ramai terekod sejak diperkenalkan di A Famosa Melaka (2006) dan Tiara Beach PD (2008). Cuma yang bezanya kali ini hanya dihadiri oleh AJK lelaki tanpa kehadiran keluarga.

Terima kasih tak terhingga kepada para isteri dan anak-anak yang memberikan kesempatan kepada kami ini sama ada secara suka atau 'terpaksa' dilepaskan semalam sahaja untuk tempoh setahun..., OK la tu...! semalam saja, ada 364 malam lagi...!

Kehadiran Ajid (Ting Tong), Fadir, Ajak (Pemuda UMNO), Ajey, Krem, Epi, Nuar, Rozaime, Joe, Abg Zul CH, Hashim, Jijun, Shahril, Abadi dan aku sendiri.

Yang tak hadir walaupun tahu program ni sejak 3 bulan lepas Sharif, Dino, Zarrin, Helmy. Masing2 ada hal... Takpa....Yang akan dijemput untuk masa depan akan dicari Zul Jumat, Nizam Esha, Norman dan ada sorang dua lagi... Ni habaq awai ni, Insyallah MAC 2010 di Cameron Highland, jangan ngelat..!

Check in jam 2 petang di SuCasa, tak lama pas tu pi makan nasik kandaq di Pasar Keramat (tempat lama), pastu Futsal jam 6 petang... Depa semua pancit, aku saja tak pancit.

Dan pasukan aku, Ajid, Nuar, Joe, Ajey, Shahril, kalah TIPIS saja iaitu 8-30 kepada Krem, Fadir, Ajak, Jijun, Epi,.. hahaha.. Tipis la tu...! Ni sebab faktor hujan di luar gelanggang, team kami ni biasa main di UK musim sejuk dan salji saja, bila time ujan semua jadi tak berapa terrer... Lagipun baru pas makan nasik, Gila Apa...!? Tahniah kepada team depa takpa taun depan main lagi..! Tapi faktor sebenar kekalahan ialah Ajid,... dari awal asyik 'boleh-boleh'...! Penat tau....! Aku mintak reshuffle orang dia asyik 'boleh-boleh'... Taun depan ko main la sonsorang Ajid..!

Malamnya makan di Kunang Kunang, lepas tu balik meeting di Hotel. Resolusi:

1) Tiada lagi reunion untuk tahun ni, Fadir dan Ajak tunggu anak baru.. so, depa bz...
2) Taun depan di Cameron Highland, MAC 2010, insyallah.
3) Program reunion ke luar negara akan diatur selepas tahun depan.

Pas meeting depa buat aktiviti sampai terpejam mata. Semua dalam bilik, squatting... eleh macam tak biasa....?

Ada yang asalnya mai tak mau tido akhirnya balik jam 8 pagi..! Gilo, baik tido je..! ada jugak yang mai tak bawak apa-apa tapi syok punya pasal sanggup pi shopping seluaq, baju dan sebagainya di Ampang Point, Dockers lak tu.... Tak tau la apa yang dia report kat bini dia...

Esoknya pagi beli sarapan Nasi Lemak Kampung Baru, pastu terjun kolam, dah puas amik gambar atas darat kami amik gambar dalam air lak..!


Pastu balik hotel dan makan lagi, hahaha... buncitla...

1200 checkout, masing-masing bawa diri, balik jumpa bini...

Team Johor singgah PD rumah Krem untuk minum petang sebelum bersurai.

Memang bagus keseluruhannya, dan aku minta isteri masing2 pun baca la post ni, kesian kat depa, tunggu rumah.... hangpa tolong pi habaq takpun print saja bagi depa baca... Terima kasih semua... Ni gambaq bagi depa tengok...., Betapa gilanya hangpa semua...

Semoga program itu membawa manfaat, dan kita anjurkan lebih baik lagi pada masa depan dengan kehadiran seisi keluarga, insyallah...

Sekian, terima kasih semua, wassalam...




Ir. MUHAMMAD ARKAM
www.arkamonline.com

14 comments:

  1. Kita mula tulis komen di sini laks.... Ahaks...

    ReplyDelete
  2. Salam...tn...mane yg lain nie...depa semua nie...tido kot..krem...mane ko...ha....

    ReplyDelete
  3. Rkam, share address kawan2 ngan dia org punye phone number jangan lupa.....Joe kau tidur luar tak malam esoknye..wrakakaka....

    ReplyDelete
  4. salam...jid...aku tak tido luor...tapi tak tau le...kawan2 yg lain hakkkkkk.....
    cuba tanya krem...hekk....

    ReplyDelete
  5. salam...aku baru balik china daaaa....minggu depan aku turn penang...samp sempadan..yang lain lepas balik umah masing2 lupa lak nak mai sini balik hekkkk

    ReplyDelete
  6. Salam JOE mai penang jangan lupa kol aku... kita pi cari char kuey teow power punya....!!! Bila mai...?

    ReplyDelete
  7. terima kasih kerana sudi undang ke perjumpaan pada hari itu, teruskan lagi usaha murni itu.

    ReplyDelete
  8. Salam...oklah tuh abg zul...tq for coming...

    Qam..aku turun alor setr esok...lepas tuh aku patah balik sj lepak sunway...rabu aku ade keje kat bayan baru....insyaAllah kalo tak de ap2 aku contact hang...pekena charkuehtiau...power....

    ReplyDelete
  9. salam..aku kat bayan baru...petg kang ade kat sj...kalo hang free mai le kat sunway

    ReplyDelete
  10. Woi DangerZone... Tak kol pun...????!!!!! Hampeh hang...!!! Terima kasih abg Zul.... Power abg Zul ni...., dari dulu kenai sampai sekarang ni dah 13 taun menten jeerr...!!!

    ReplyDelete
  11. sorrylah qam...aku balik dari pb..demam lak malm tuh....flat abis bro..aku rase awek siam ade jampi2 lah.....sorrylah....hekkkk....tapi char kueh tiau power tetap aku carik hekkkkk...

    ReplyDelete
  12. manelah umat2 nie semua..sonyap jekkk...qam....depa nyorok tang mana nie....

    ReplyDelete
  13. Ntahla Bro Joe... BZ la tuh..! Biaqpilah kat depa.. taun depan Cameron Highland kita sembang balik la...

    ReplyDelete
  14. Salam Kam,

    Tahun depan nie memang jadik ker naik Cameron? Agak2 hang kalau kita buat kat Melaka tempat 1st re-union OK tak? sbb aku tengok kat cameron takde tempat nak berkumpul lah.

    Ada tak junior kita contact hang tanya pasal re-union? Hang takda Facebook ker? Registerlah satu, senang sikit nak sampaikan berita.

    ReplyDelete