Tuesday, September 11, 2012

Cadangan Penganjuran Kursus Wajib BEM

Lanjutan Cadangan Penganjuran Kursus Wajib BEM (BEM Mandatory course) - Code of Ethics/Regulations(Tentative Date: 1 & 2 NOVEMBER 2012)

Selaras dengan iniatif untuk menambahkan pensyarah yang berkelayakan Jurutera Professional, dicadangkan untuk menganjurkan kursus wajib BEM - Code of Ethics/Regualtions bertempat di kemudahan Univesiti Malaysia Perlis. Kursus ini merupakan salah satu daripada 4 kursus yang perlu dihadiri oleh semua jurutera berdaftar BEM sebelum layak untuk memohon temuduga jurutera profesional. Untuk menganjurkan kursus diluar Pusat Latihan IEM, keperluan berikut adalah dikira:

1. Jumlah minimum peserta adalah 20 orang.
2. Tempat kursus disediakan oleh penganjur muat untuk jumlah peserta.
3. Yuran setiap peserta adalah RM 550.00 termasuk refreshment.
4. Tempoh Kursus adalah 2 hari.


Untuk permulaan hanya satu kursus akan dianjurkan. Kursus-kursus lain akan dianjurkan kemudian. Kursus tersebut adalah Safety & Health at Work (2 hari) dan Engineering Management Practice (2 Hari) pada tarikh cadangan 1 & 2 November 2012(Khamis & Jumaat).

Kepada yang berminat sila beri maklumbalas. Sila nyatakan nama dan nombor pendaftaran BEM. Emailkan kepada zahari@unimap.edu.my sebelum 15 September 2012. Tiga peserta telah mendaftar setakat ini.

No comments:

Post a Comment