Saturday, September 20, 2008

Sebarkan Silat

Pada tulisan yang dulu tentang silat, ada saya komen beberapa point yang pada pandangan saya, itulah yang saya tulis. Atau dalam kata yang lebih mudah, saya tulis apa yang pada pandangan saya itu pandangan saya...

Hehehehe.... Pening...

Tak payah pening, simple saja....

1) Persatuan membawa produk SILAT, bukan MLM, bukan jual baju, bukan jual cenderamata bukan nak jadi popular dan bukan lain.

2) Maka elok kita fokus tentang produk ni, iaitu SILAT.

3) Matlamat bagi seseorang jurulatih yang ada ilmu silat ini sepatutnya ialah menyebarkan silat, sebab silat adalah produk kita.

4) Jurulatih akan jadi semakin tak hebat jika hari-hari sembang pasal bisnes, bukan ditumpukan kepada penyebaran silat dan perkara yang berkaitan silat.

5) Jadi, ringkasnya: SEBARKAN SILAT. Atas landasan apa pula...?

Buat saja....! nanti kalau susah sangat bukak je silat baru... online, bayar pengeras pakai credit card...

Ajar pun pakai online saja....

Sekian....

No comments:

Post a Comment