Sunday, January 11, 2009

BOIKOT ISRAEL

Semenjak dua menjak ni isu Pelestin adalah yang paling hangat untuk diperkatakan dan ditonton di TV. banyak pihak tampil untuk menyatakan bantahan atas apa yeng berlaku dan kekejaman Israel Laknatullah menganyang penduduk Pelestin di Gaza.

Sejarah membuktikan bahawa Yahudi pernah diusir keluar dari bumi Madinah pada zaman pemerintahan Nabi SAW menerusi firman Allah dalam Surah Al Hasyr ayat 1-5 di bawah:

Demonstrasi aman menyatakan bantahan adalah baik dan perlu diteruskan, tetapi dalam masa yang sama apa yang boleh kita buat ialah mengikut nasihat dari ayat ke 5 surah ini iaitu dengan "menebang pohon-pohon kurma milik orang kafir ini" iaitu dengan "menebang" ekonominya. Kita tahu Islam melarang tenteranya menebang pokok ketika peperangan sebagai salah satu tegahan tetapi bagi peperangan menentang Yahudi pendekatan berbeza perlu dilaksanakan, dan ia tertulis dalam Al Quran.

Jangan ada di antara pendemonstrasi ini sampai hilang suara memekik membantah tapi lepas saja demo pi balun rokok Phillip Morris bawah pokok... Hampeh...!

Senarai produk untuk memboikot Israel boleh di klik dari pautan di bawah:

BOIKOT ISRAEL!!! BOIKOT PRODUK-PRODUK INI!!!

Ir. MUHAMMAD ARKAM
www.arkamonline.com

No comments:

Post a Comment