Wednesday, February 4, 2009

Kepada Rakan X AJKK1 UTM 1997

Kepada rakan-rakan dan sahabat X AJKK1 UTM 1997,

Sukacita dimaklumkan perancangan REUNION 2009 dijadualkan pada 1-3 MEI 2009 bertempat di salah satu pilihan di bawah:

1) Cameron Highland
2) Melaka (Lagi....)
3) Bukit Merah, Taiping...

Bajet satu keluarga sekitar RM500 tidak termasuk perjalanan masing-masing. RM500 ni termasuk makan sepanjang program dan tempat tinggal...

Saya amat berharap mendapat sokongan tuan-tuan, boleh bincang dan lobi tempat pilihan di CHATBOX di bawah-kanan blog ini dan mengundi tempat pilihan anda di ruang undi yang disediakan.

Harap REUNION 2009 ni akan mendapat penyertaan yang paling banyak direkodkan, insyallah aktiviti dan aturcara yang bermakna akan dipastikan.

Kita perlukan sokongan semua...

Jangan mengelat dan tukar HOTEL... Hehheehhe... sekian, wassalam....

Ir. MUHAMMAD ARKAM
www.arkamonline.com

30 comments:

  1. a'kum..
    x baik lah kau ni...
    main perli2 plak...
    sian bg yg terasa tu...hehehe
    asyik2 melaka...boringlah melaka dah lah xda apa2...
    kita pg indon lah plak...
    tp kita pg bujang jer..org rumah dok rumah...amacam...?

    ReplyDelete
  2. Hheheh... karem,,. mai jugak ko ye... tima kasihla...

    takdela perli, sape makan nasik dialah yang kenyang.... hehehheh...

    Kesian ko yek.. tu la sape suh ko duk PD... naik ko duk di Sabah sana, mai Melaka tak le boring...

    Gua takpe... gua kesiankan member Johor tu... kalau kat Melaka tengah2 la..

    Zarrin ngan Rozaime takleh bagi apa2 alasan lagi...!

    Banyak betui depa punya alasan....

    Hehheeh...

    Indon pun ok.. tapi bab pi sorang tu aku tak jaminla ok...

    Hhahaha... wassalam....

    ReplyDelete
  3. A'kum bro,

    Nie org johor nak kasi comment sket....aku agak setuju comment Antonio bederes tuu, tp bukan nak gi indon tapi re-union bujang.......kata buat bujang2 dulu lepas tu 1~3 baru kita buat utk family....

    Ala kita sewa lah 1 bilik hotel yg boleh sumbat dalam 10 org...he..he..mcm tak biase duduk ramai2.....kita buat kat KL apa mcm?

    ReplyDelete
  4. Eleh Ajid takpa kita kumpul semua sekali pastu pi la cari malam bujang semalam dua..

    heheheheh...

    Yang penting ramai kena ada..., asyik muka tu jer aku nampak...

    Insyallah ujung bulan ni kita kompom tempat pastu kita start kutip duit..

    Ajid,.. hang cari tempat penginapan, Krem, hang cari makan minum, Fadir hang cari aktiviti, Joe hang cari sponsor..!

    Aku pi saja...., tak cari apa2 heheheh....

    Sekian, wassalam...

    ReplyDelete
  5. Sape yang kutuk aku???..nanti aku datanglah jumpa korang, aku sebenarnye malu nak jumpa kau orang....lama betul tak jumpa...

    ReplyDelete
  6. Pooorrraaaahhhhhh....!!! Ko MIe... roommate sape ni dulu....??? Isy....isy...isy....

    Tima kasih Mie sudi mai sini...

    Malu pebende?, hampeh punya Mie...!!!

    ReplyDelete
  7. Arkam,

    Aku dah jumpa hotel yg kita cari utk party bujang terlajak,

    Nama Hotel - Sucasa Service Apartment Jalan Ampang(dekat nagn KLCC)
    Check in 7th Check out 8th - RM380 included 4 breakfast

    Yg aku contact confirm nak join,
    1. Aku(Yazid)
    2. Kau(Arkam)
    3. Ajak
    4. Shahril(Muntah)
    5. Krem(Antonio Buat abis beras)
    6. Fadir
    7. Joe yg ngaku hensom
    8. Abadi
    9. Rozaimi
    10. Hapipi
    11. Ajey
    12. Nuar
    13. Zarrin(Tak confirm)
    14. Yg lain masih tak dapat dikesan.

    Hotel nie ada sediakan babiQ, kolam renang, dan yg best dekat ngan KLCC.

    So dalam perkiraan tangan, aku rase sorang kena RM50 sekali ngan makan. Makan apa yg ada jangan banyak songel......

    Kalau setuju kembangkan idung..he..he...

    Yazid...AJK terhensom kolej pertama.

    ReplyDelete
  8. Ah Si Zarrin tu asyik la tak kompom, tak kompom..!

    Semua geng silat nampaknya bolehla berlatih silat sekali..., eh, sapa guru ko haaa...????

    Yang takdak silat berlatih pom pom girl lah...!

    Okeh Fadir ko macam biasa set program, Krem set makan minum, aku tak set apa-apa, pi saja...!

    Hahahah...

    Dino mana? Hashim Kelate, Udin, Jijun, Helmy ramai lagi tu...!!!

    Pi cari depa...!, errr... Ajid, ko cari..., aku suruh je....

    Hahahaah...

    ReplyDelete
  9. Cari jugak Panjang, Zul Jumat, Nizam Esha, Norman, eh masing-masing ingat roommate sendiri laaa.....!

    ReplyDelete
  10. Sorang Lagi...! Sharif Dol...!!!!

    ReplyDelete
  11. salam...kamehameha..kebabommm....woiii..ehhh...ramai tuh...mie sahak pun ade...krem ajid ramai nye...hekkkk....korang buat party bujang ekkkkk....
    emmm..aku ade port baik punye.....ekrrrr...musti pueh hati...hakkkkk...jid...aku tgk keadaan lah cam ne...hekkkk

    ReplyDelete
  12. hakkkk.....jid..jgn lupe amik aku kat airpt...bawak aku tempat makan best...tu kat stulang kat senubong pun ok...aku makan ko bayor ekkk...

    ReplyDelete
  13. "k'rem said...
    a'kum..
    x baik lah kau ni...
    main perli2 plak...
    sian bg yg terasa tu...hehehe
    asyik2 melaka...boringlah melaka dah lah xda apa2...
    kita pg indon lah plak...
    tp kita pg bujang jer..org rumah dok rumah...amacam...?"

    hakk krem sebut org rumah...lawak jekk....hakkk..krem...kimsalam mak..ok

    ReplyDelete
  14. Tolong la pi cati depa tu woi...!

    ReplyDelete
  15. Arkam,

    Sorry ler kalau nyusahkan kau, takpelah minggu nie datang KL minggu depan balik kg.......bukan selalu 10 tahun sekali, lagipun joe kata Penang ngan KL bagi kau mcm setapak ke Jln Semarak...he..he..he..

    Anyway nie proposal program,
    Sabtu 7/3/09
    2.00pm~5.30pm - Check in hotel
    6.00pm~7.00pm - Futsal atau yg sewaktu dengannya
    7.30pm~8.00pm - Solat magrib jemaah(ajak imam)
    8.00pm~8.45pm - Sual kenal(share something yg boleh dikongsi ramai2(5min sorang)
    9.00pm~11.00pm - BabiQ(siapa kalah futsal kene bakar ayam) + bincang pasal Re-union program bulan 5
    11.00pm~3.00am - activity bebas
    3.00am - Tidur

    Ahad 8/3/2009
    6.15am Solat subuh jemaah
    7.00am Sarapan pagi
    8.30am Mandi kolam sambil bergambar
    11.00am Packing
    12.00pm Balik


    Kalau ada cadangan bernah tolong tambah....

    Wasallam

    ReplyDelete
  16. Semua ok tapi bab babiQ tu aku alergik sket...

    Pebendela lu beb...?

    Aku dah kol Dino dan Hashim Kelate, tunggu jawapan ja....

    Ajak Imam? Yelah, dia pun memang orang tua pun...

    Futsal tu aku ok, bab aktiviti bebas lagi aku ok...

    Aku ok je la....

    Sekian, tima kasih Ajid....

    Wassalam...

    ReplyDelete
  17. Aku lambat sikit, kena kerjalah sampai pukul 5.30 ptg, nak cuti tak dapat..
    Kalau nak main futsal, tunggu aku, dah lame aku tak rembat orang...
    Main pukul 8 malam lah...

    ReplyDelete
  18. Yelah Mie ko punya pasal kita main futsal kul 1 pagi...! Jangan ko tak mai dah...!

    ReplyDelete
  19. Apa kata kita main bowling?? Cadangan jer, x setuju x per. sebab aku x pandai main bola.

    ReplyDelete
  20. Shim, demo ingak puok tu panda ko main bola...? Buang karan jugak... hahahhah... aku sorang je terrer...

    ReplyDelete
  21. cite banyak tak guna kita main golf le...sat lubang...amacam ok tak...ajid ade berani ka

    ReplyDelete
  22. Salam....Thanks to everybody...would like 2 congrat and give a thumb up to AJK Pelaksana...tn ajid..tn arqam...tn ajaq..tn krem..tn fadir...dan to all tn2 semua...

    it was a fun and enjoyable....

    aku...bagi 5 star to ajid...walaupun dia kadang2 terbabas dan puok2 P**. harap2..apa yang dirangcangkan berjaya....aku amat menghargai kerjasama dan support semua...

    yang menghadirkan diri...
    1. ajid..
    2. krem
    3. fadir
    4. shahril
    5. joe
    6. ajaq
    7. ajay
    8. hashim
    9. jijun
    10.nuar
    11.mie sahak
    12.abadi
    13.epi

    aku rase dah cukup..kalo ade yang tertinggl sorry le...

    Cameron H 2009...here we go.....

    ReplyDelete
  23. "Cameron H 2009...here we go....."

    ekrrrr typo error...jgan marah...

    Cameron Highland 2010..here we go...

    ReplyDelete
  24. Nama aku mana WOI...!!! Ade lagi, Abg Zul...!

    ReplyDelete
  25. hakkk....aku ingt hang tak pasan....oh ye le...abg zul...so this is d updated list...

    yang menghadirkan diri...
    1. ajid..
    2. krem
    3. fadir
    4. shahril
    5. joe
    6. ajaq
    7. ajay
    8. hashim
    9. jijun
    10.nuar
    11.mie sahak
    12.abadi
    13.epi
    14.arqam
    15.abgzul

    tolong forwardkan photo2 kat aku...aku nak masukkan dlm online photo album...

    ReplyDelete
  26. Cantekkk.....good job qam...gambo dalam ayor...tuh..cantekkk....

    nnti hang upload kat aku yo...aku nak pindah ke album for sharing gan lain2

    ReplyDelete
  27. Gambo leh click dalam slide tu pastu boleh masing-masing simpan...!

    ReplyDelete
  28. arkam ko online ke????

    ReplyDelete
  29. tahiah di atas kejayaan progran kita tempoh hari..lain kali kita buat lg gempak...
    kepada yg dah lama x nampak..buat2 lah TAUBAT...
    yang ada buat salah tu..pandai2 lah minta maaf..
    xkan nak sembunyi lama2..x berkat oooiii
    KEPADA TEAM YANG KALAH MAIN FUTSAL HARI TU...
    PI TRAINING...APA KATA KAU ORG SURUH WAN JAMAK TRAINING KORANG...BARU BEST SIKIT KAU ORG MAIN..
    X PERNAH DALAM HIDUP AKU 7 LWN 5..YG TUJUH KALAH SAMPAI 30-8..
    BLH BUAT RECORD DUNIA TU...
    jgn mare hah

    ReplyDelete
  30. dgr cite Jose Mourinho nak singah kejap nak bg training kat team yang kalah tuh....bukan ape player2 kena rasuah...woiii..suruh dia TAUBAT lah...!!!
    kalo berani jumpa kat green leee...yahooo!!!

    ReplyDelete