Wednesday, August 27, 2008

Mesyuarat Tapak ADTEC kali 13

Mesyuarat tapak ADTEC Taiping kali ke 13 telah berlangsung pada 26 Ogos 2008 jam 10 pada sebelah pagi dan pada petang jam 3 ada lawatan kerja daripada Kementerian Sumber Manusia. Jam 5 petang mesyuarat koordinasi antara kontraktor dan perunding.

Laporan pembentangan adalah seperti slide show berikut:

Adtec Pre Ogos 08

View SlideShare presentation or Upload your own.

Hari ni tidak dapat meramaikan P44... Lewat pulang tetapi rakan yang berada di padang Tuanku Bainun sentiasa update.... Terima kasih.

Kemenangan sudah dihidu sejak jam 6 petang. Hanya menunggu pengumuman rasmi dan proses pengiraan.

Malamnya, ronda ke Tuanku Bainun dan terpaksa berpatah balik kerana laluan trafik yang tersekat. Kenderaan parking sekitar 7-10 km di atas Lebuhraya Kulim Butterworth di susur keluar Mengkuang/Berapit. Macam pesta.


Menonton media utama seperti yang diberitahu, menyakitkan hati. Nasib baik ada rakan mengesyorkan saluran 501 ASTRO AWANI untuk update secara langsung. Memalukan betul tiada lintas langsung di Malaysia di media utama sedangkan satu dunia lain melaporkan dengan pantas dan tanpa prejudis.

Yahoo.com pada 26 Ogos 2008 meletakkan 'PERMATANG PAUH ELECTION' sebagai 'HOT TODAY' pada hari ini. Begitu juga dengan media yang lain.

Kita?

Entah sampai bila....?

Sekian.

No comments:

Post a Comment